Friday, March 12, 2010

Life might just treat you unkind

Skriver mitt PA nu, som ska lämnas in imorgon.
Här skrivs det massor om Röda Korset.
Är uppe i 14 sidor nu, och det lär bli några fler.
Vilket i sin tur betyder att det inte blir någon sömn inatt heller.
Har inte sovit på flertalet dagar nu.
Jag tror att jag sov senast i tisdagsnatt, och innan det hade jag
också haft ett par nattvakor på rad.
Dessutom har jag en fullspäckad helg. Jag vet inte när jag kommer
få sova igen. Nästa vecka, perhaps? Lets hope so, indeedio.
Så jag ska alltså skriva skriva skriva massor om det röda korset,
och sen ska jag fortsätta skriva min uppsats om buddhagubben,
och sen om jag hinner ska jag försöka få in lite andra ämnen..
Så, the essence of it all, folks, is about to pass my lips:
Skjut inte upp allt till sista möjliga stund, för det resulterar i:
humörsvängningar, hormonsvängningar, alla andra svängningar,
insomnia, sömnlöshet, anorexi, psykiska sjukdomar,
dödliga sjukdomar, klaustrofobi, agorafobi, social fobi, spindel fobi, fönster fobi, religionsfobi, alla fobier...
Nej, nu kanske jag gick till överdrift. Men faktiskt, man får svängningar och sömnproblem. På riktigt.
Resten kanske inte så mycket, nej.
(Hoffmaestro - Young Dad)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home