Monday, January 18, 2010

Ångestdämpande, någon?

Nu har min skoltrötthet gått way overboard.
Jag har bara struntat i skolan till fullo.
Innan det alldeles nyligen slog mig, right in the face. Hard.
Jag har exakt uträknat 12 sena uppsatser som måste göras.
Snarast.
Dessutom har jag ett prov jag missade förra terminen.
Dessutom fylls min uppsats-lista på hela tiden. Hela tiden.
Och prov, ja, prov. Flera prov är på ingång med.
Och så det där kära underbara "Projekt Arbetet".
Ja, jag menar, det där som jag inte har börjat med.
Ja, exakt, det ja! Det där superviktiga arbetet som typ
hela tredje året på gymnasiet går ut på. Ungefär.
Ja, juste, det arbetet ja. Nej. Har inte börjat.
ÅNGEST!
Jag.
Är.
Körd!
Ny plan: En uppsats per dag (yeah right..).
Såatte.. hur har din dag varit?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home