Saturday, January 16, 2010

My life is pretty plain

Så planen för ikväll var:
Först bio (done),
Sedan antingen hem till en vän för en välkommen-hem
middag, sen utgång.
Eller hem till en annan vän för scones och vin-mys.
Det blev ingetdera.
Jag har suttit och kollat på How I Met Your Mother.
Hela kvällen. Inne på säsong fyra nu.
Otroligt menlös och icke-givande kväll.
Detta är en av de få dagar jag faktiskt önskar att jag
agerat annorlunda.
Jag Borde ha gjort någonting ikväll.
Jag hade ju tillochmed antingen eller-planer. Ju.
Ju är ett bra ord. Borde likaså. Och ska.
Nu lyssnar jag på min spotify-lista vid namn:
Random Horseshit. Alla mina spotify-listor följer
horseshit-temat; Acoustic Horseshit, Love and Horseshit,
Soundtracks of Horseshit, Random Horseshit,
Medisounds of Horseshit, Kettlingur of Horseshit.
Jävligt bra listor förövrigt.
Just nu: Blind Melon - No Rain

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home