Monday, November 9, 2009

Don't count on me

G'day mates.
Igår var det söndag och jag knarkade Californication med
fina vänner. De introducerade mig för Californication igår,
evigt tacksam är jag för det. Grymt bra serie, I'm in love.
Idag är det måndag, inte min favoritdag. Not at all.
Men pourquoi pas, varför inte?
Hursomhelst så planerar jag att gå och pumpa liv i mina
sinade muskler idag. Gymma. Känner mig otroligt taggad faktiskt.
Ska bli kul att känna att man lever igen. Har inte tränat på
god knows how long, sist var när jag boxades.. ett par år sedan dvs.
Just nu lyssnar jag på Sum 41 - Fat Lip.
Har tydligen blivit en nostalgi-junkie på senare dagar.
Men det är ju bara trevligt med återblickar på den gamla goda tiden.
typ.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home